کد خبر: رفع-افت-ولتاژ-برق-بخش-آسارا-در-استان-ال
۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
رفع افت ولتاژ برق بخش "آسارا" در استان البرز

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رامین فرج" معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: یک دستگاه تقویت کننده ولتاژ به ارزش ریالی 500 میلیون تومان در بخش آسارا مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرج با اشاره به اینکه بخش آسارا دارای 7000 مشترک است، تصریح کرد: با افزایش تعداد مشترکان و تجهیزات داخلی منازل آنها در بخش آسارا، منطقه با افت   شدیدی مواجه شده بود.

وی افزود: افزایش مصرف باعث افت ولتاژ شدید در منطقه بخصوص در فصول بهار و تابستان شد، که در نتیجه این افت ولتاژ مشکلاتی برای مشترکان خصوصا روستاهای دارای شبکه طولانی درزمینه کیفیت برق و احتمال آسیب رسیدن به لوازم برقی ایجاد شد.

رضا تیموری رئیس برق اداره آسارا نیز در این باره گفت: در خصوص افت ولتاژ منطقه امکان نصب خازن نبود که پس از بررسی‌های لازم، تصمیم بر این شد که نسبت به تهیه و نصب یک دستگاه اتوترانس (با قابلیت افزایش پله‌ای ولتاژ خط تغذیه اصلی متناسب با وضعیت مصرف و ولتاژ در هر زمان) اقدامات لازم به عمل آید.

وی در پایان افزود: اتوترانس فوق به کمک پرسنل برق شهرستان آسارا و با همکاری بخشداری آسارا در محدوده جاده چالوس نصب و راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha