کد خبر: رشد-۶-درصدی-مصرف-گاز-در-جایگاه‌های-سی‌
۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
رشد ۶ درصدی مصرف گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی کردستان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شانا ، احمد فعله‌گری درباره اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل‌ونقل گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین استفاده از گاز طبیعی برای صنعت حمل‌ونقل فرصت مناسب و مطلوبی فراهم کرده که با افزایش مصرف این فرآورده، افزون بر صیانت از محیط زیست، قیمت تمام‌شده خدمات را متعادل کند.

وی افزود: مزایای اقتصادی و زیست‌محیطی استفاده از گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی و توسعه تکنولوژی مایع‌سازی گاز، اکنون بسیار مورد توجه واقع شده که این موضوع نشان از اهمیت گاز طبیعی در تمامی بخش‌ها دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به مصرف سه ماهه نخست امسال جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در این استان، گفت: مجموع مصرف جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان در این زمان، ۴۳ میلیون و ۱۱۷ هزار مترمکعب بوده که نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

فعله‌گری با مقایسه مصرف گاز طبیعی در خردادماه دو سال متوالی جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان، تصریح کرد: مصرف خرداد ماه امسال، ۱۴ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۶۶۰ مترمکعب بوده که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۹۸ که ۱۳ میلیون و ۶۲۶ هزار مترمکعب بوده، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

به گفته وی، مصرف سه ماه نخست سال ۹۸ در کل جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان، ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha