کد خبر: رسول‌پناه-انتظار-صدور-رای-مبتنی-بر-قا
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس مهدی رسول‌پناه در خصوص شکایت صورت گرفته از سوی باشگاه النصر عربستان و اقدام‌های صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: تمامی اقدامات باشگاه پرسپولیس، در جذب بازیکنان جدید، کاملا قانونی بوده و مدارک و مستندات ما در این زمینه کامل است و کوچکترین تردیدی در عملکرد خودمان نداریم. تصمیم‌های باشگاه، همیشه بر مبنای قانون و مقررات ابلاغی فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون فوتبال ایران بوده است. حتی زمانی‌که تیم پرسپولیس با تمام بازیکنان خود در قطر حاضر شده بود، هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود.

وی ادامه داد: همچنین در رای فیفا، زمان ابلاغ آن به صراحت و وضوح تمام وجود دارد و شرایط، تشریح شده است. باشگاه در فرصت قانونی، اقدامات خود را انجام داد، ما حتی پس از اعتراض بی‌اساس باشگاه النصر عربستان مدارک و مستندات خود را به نایب رییس محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا، جناب آقای تاج، ارائه دادیم که از نظر ایشان تمامی اقدامات باشگاه کاملا در محدوده قوانین و مقررات بوده است.

رییس هیات مدیره وسرپرست باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد: متاسفانه اظهار نظر منصفانه و دقیق آقای تاج به مذاق برخی در داخل و خارج از کشور خوش نیامده و با واکنش‌های تند و توهین آمیز با آن برخورد کردند که در مورد افراد داخل کشور، واقعا تاسف بار است و حتما باید پیگیری قضایی شود. ما معتقدیم این پرونده باید با رفتار توام با احترام و ادب دنبال شود، زیرا صد درصد محق هستیم و انتظار صدور رای بی‌طرفانه و مبتنی بر قانون و مقررات، به نفع پرسپولیس را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم.

وی خاطرنشان کرد: مجدد تاکید می‌کنم حفظ حرمت‌ها و توجه به اصول و مقررات ورزشی و پیگیری مجدانه بر مبنای حقایق، باید مدنظر باشد و پرسپولیس بی‌شک سرافراز از این پرونده، خارج می‌شود. پرسپولیس، پرطرفدارترین تیم قاره کهن با میلیون‌ها عاشق در ایران و سراسر دنیاست که حضورشان در هر میدانی شورآفرین و هیجان بخش است. نامی است که هیچ‌کس نمی‌تواند نادیده‌اش بگیرد. میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا، چشم به رای عادلانه و منصفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حقانیت پرسپولیس دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha