کد خبر: رسن-النصر-را-به-خوبی-آنالیز-کرده‌ایم
۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳
رسن: النصر را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بشار رسن در نشست خبری پیش از بازی دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان گفت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم. این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. ما راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشته‌ایم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم که قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم النصر را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم.

بشار رسن اظهار داشت: تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم. ما قبلا هم یک بار به فینال آسیا رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. می دانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی خیلی بالاست و تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه برد تیمشان بوده‌اند. الان هم با وجود همه مشکلات و با وجود کرونا همیشه برایمان انرژی مثبت می‌فرستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha