کد خبر: راه-اندازی-کلینیک-طب-فیزیکی-و-توانبخشی
۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، رئیس بیمارستان فوق تخصصی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان با بیان این مطلب گفت:کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی بعنوان اولین کلینیک این تخصص در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)و دومین کلینیک در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای ارائه خدمات به بیماران دارای اختلالات و بیماریهای سیستم عضلانی اسکلتی از هفته گذشته شروع بکار کرده است.

دکتر فرحناز میر افزود:برای خرید تجهیزات مورد نیاز این کلینیک بالغ بر200 میلیون ریال هزینه  شده است.

 وی با بیان اینکه یک نفر از همکاران متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در این بخش مشغول ارائه خدمات می باشد ادامه داد:در این کلینیک خدمات نوار عصب-عضله، تشخیص و درمان بیماری‌های مفصلی بیماری های عضلانی-اسکلتی و بیماری های عصبی-عضلانی انجام خواهد شد.

وی گفت:این کلینیک در روزهای یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه و پنج شنبه در محل کلینیک های بیمارستان دایر می‌باشد و مراجعین جهت دریافت نوبت می توانند بصورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایند.

دکتر میر ادامه داد:هم استانی های ارجمند می تواند با مراجعه به پایگاه رسمی اینترنتی بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع)  به آدرس http://alihnobat.zaums.ac.irمراجعه و ضمن اطلاع از برنامه فعالیت کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند.

شایان ذکر است:همچنین امکان اخذ نوبت به صورت حضوری نیز برای هم استانی های عزیز فراهم می باشد و متقاضیان ویزیت سرپائی تخصصی می توانند از ساعت 7 تا 8 نسبت به مراجعه حضوری نیز برای اخذ نوبت اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha