کد خبر: راه-اندازی-پویش-نذر-ماسک-در-محرم
۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به طرح مواسات و همدلی در دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید هرچه در توان داریم برای کمک و دستگیری از نیازمندان به کار گیریم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با توجه و اهتمام به دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل ها برای محرم برنامه ریزی کنیم و در این راستا ستادی نیز تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با بررسی شرایط استان و با توجه به پروتکل ها برنامه های ایام محرم به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد البته با توجه به شیوع کرونا برنامه های سوگواری با سال های گذشته تفاوت هایی خواهد داشت.

وی افزود: از عرفه تا عید قربان برای کمک های مؤمنانه با همکاری دیگر نهادها و سازمان های مختلف در یک فضای همدلی وارد عمل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد متذکر شد: در روز عید غدیر برنامه هایی تدارک دیده شده است که با نظر وزارت بهداشت و در صورت شرایط مساعد این برنامه ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی پویش نذر ماسک در محرم بیان داشت: با هیئت های مذهبی زیادی در سطح استان هماهنگ کردیم و در ستاد محرم این را به تصویب رساندیم و در ماه محرم برخی هیئت های مذهبی تولید ماسک خواهند داشت البته نیاز است پیشتیبانی هایی از تأمین مواد اولیه انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: آن دسته از خیرین نیز که هر ساله در محرم اطعام می دهند در صورت عدم اطعام دهی برنامه ریزی شده که این اطعام دهی به بسته های آذوقه و یا ماسک و مواد ضدعفونی تبدیل شود و در اختیار مردم و گروه های مختلف قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha