کد خبر: راه-اندازی-مجموعه-تصویر-برداری-پزشکی-ه
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴
راه اندازی مجموعه تصویر برداری پزشکی هلال احمر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان مطلب فوق و بازدید  دکتر مرادیان از داروخانه هلال احمر افزود: داروخانه هلال احمر استان در ارزیابی های سال گذشته به لحاظ عملکرد، حائز رتبه عالی در کشور شده است.

رضایی با بیان اینکه ساختمان در حال ساخت داروخانه که بخشی از ساختمان ستادی - درمانی مرکز استان را شامل می شود  70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قول مساعد پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان داروخانه از محل اعتبارات ملی را داد و امید است حداکثر تا دهه فجر امسال داروخانه از محل استیجاری به مکان جدید انتقال پیدا کند.

رضایی با اشاره به بازدید معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از طبقه منفی2  در پروژه تجاری- اداری هلال گفت: در این بازدیدها پیشنهاد شد با توجه به شرایط مناسب طبقه منفی 2، به مجموعه کاملی از تصویربرداری پزشکی تبدیل شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: بنابر گفته ها در شرق کشور امکاناتی مانند مجموعه کامل تصویربرداری وجود نداشته و این پروژه می تواند به عنوان برندی ملی معرفی شود.

وی حضور در جلسه شورای معاونان استانی را از آخرین برنامه های سفر دکتر مرادیان به خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: در این جلسه به مناسبت روز پزشک از پزشکان حاضر در جلسه تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha