کد خبر: راه-اندازی-خط-تولید-ماسک-در-لارستان
۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،دکتر اسعدیان معاون غذا و دارو با اعلام خبر راه اندازی خط تولید ماسک در لارستان  اظهارداشت:این کارخانه تولیدی به همت مردم منطقه و با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی از جمله معاونت غذا دانشکده علوم پزشکی لارستان ، اداره صنعت ،معدن و تجارت(صمت) به بهره برداری رسیده است.شایان ذکر است توان تولید این واحد تولیدی تمام اتوماتیک و با تکنولوژی روز ، بیش از ۷۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی استاندارد در روز می باشد .

دکتر اسعدیان در بازدید انجام شده از این کارخانه با بیان این موضوع که این واحد تولیدی به عنوان اولین کارخانه تولید ماسک در منطقه به همت مردم نیک اندیش و خوش فکر لارستانی است ، افزود : همراهی ارگانهای ذی ربط در سهولت اجرای مراحل صدور مجوزهای لازم ، زمینه اجرای بهتر و سریعتر تولیدات را فراهم خواهد نمود.

وی با اشاره به کیفیت ماسکهای تولیدی تصریح کرد: بهره گیری از استانداردهای جهانی و ملی زمینه ای فراهم کرده تا علاوه بر بهره مندی واحدهای بهداشتی و درمانی منطقه و بی نیازی از واردات ماسک به جنوب استان فارس در آینده ای نزدیک، امکان تامین ماسک استانهای همجوار نیز در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تامین مایحتاج منطقه در حوزه ماسک، ایجاد اشتغال و تولید کالای با کیفیت چیزی است که در شرایط سخت زندگی امروز، حسن انجام این اقدام را بالا برده و اهمیت و ارزش آن را دو چندان نموده به گونه ای که امکان اشتغال حداقل ۲۴ نفر به شکل مستقیم در این واحد تولیدی فراهم نموده است.

دکتر اسعدیان  با بیان این که مجموعه علوم پزشکی لارستان در راستای این اقدام ارزشمند تلاش کرده تا با ایجاد زیرساختهای لازم زمینه اخذ مجوزهای مربوطه را در زمان کوتاه تری فراهم آورده و با ارائه راهکارهای صحیح، کارشناسان این کارخانه را در تهیه و خرید مواد اولیه با کیفیت راهنمایی نماید.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان در پایان افزود : با توجه به نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید ،حمایت از تولیدات ایرانی و به خصوص تولیدات داخلی شهرستان در دستور کار تمامی افراد جامعه به خصوص تامین کنندگان اقلام مورد نیاز مردم در این شرایط حساس ، می بایست  قرار گیرد.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha