راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد همزمان با اربعین حسینی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد؛ سید امان اله جهان بین گفت: به همت خیرین و مردم، توان توانمندان به نیاز نیازمندان متصل خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: با راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه و در ادامه در شهرستانهای دیگر استان فرصتی فراهم شده تا به یاری نیازمندان بشتابیم. باهمین هدف هلال احمر آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر را که علاقه مند به وقف آن‌ها هستند جمع‌آوری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات هستند به صورت رایگان امانت بدهد، اقلام مورد نظر از قبیل کپسول اکسیژن، تخت، ویلچیر، تشک مواج، عصا، واکر و سایر اقلام پزشکی مورد نیاز است.

جهان بین گفت: مردم و خیرین می‌توانند برای پیوستن به این حرکت خداپسندانه به جمعیت هلال‌احمر شعب سراسر استان مراجعه کنند.

بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستانهای کهگیلویه و گچساران به همت خیرین و متمکنین آن شهرستان و با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال و تجهیزات پزشکی مدرن و به روز ازجمله دستگاه اکسیژن سازحرفه ای و دیگر تجهیزات راه اندازی شده و بعد از بانک تجهیزات مرکز استان که به همت معاونت امور داوطلبان شروع به فعالیت کرده بود آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هم استانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha