کد خبر: راهکار-مقابله-با-کرونا،-تکیه-بر-توان-دا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۴۶

به گزارش گروه سیاسی طبنا(خبرگزاری سلامت)، حجت الاسلام علیرضا سلیمی با تأکید بر اینکه ما با تکیه بر توان داخلی خودمان می‌توانیم کرونا را شکست دهیم، گفت: این روزها برخی از مسئولان می‌گویند که برای مقابله با کرونا باید تحریم‌ها لغو شود و به نوعی مبارزه با کرونا را منوط به حمایت غرب از ایران می‌دانند اما باید بدانند که ایران از ابتدای انقلاب تحت شدیدترین تحریم‌های دشمن بوده و تحریم مسئله جدیدی برای ما نیست.

وی افزود: همان طور که در این سال‌ها با وجود تحریم‌های متعدد دشمنان، توانسته‌ایم بر مشکلات خود غلبه کنیم، قطعاً این بار هم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خودمان می‌توانیم با کرونا مقابله کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسئولان فقط به غرب و بیگانگان چشم دوخته‌اند و تصور می‌کنند که تنها راه حل مشکلات کشور ارتباط با غربی‌هاست، در حالی که کشورهای غربی نشان داده‌اند که به تعهداتشان با ما پایبند نیستند و بر این اساس هیچ گاه نباید به آنان امید داشت.

سلیمی بیان کرد: ما با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خودمان و با اتکا بر توان شرکت‌های دانش بنیان و دستاوردهایی که خودمان در زمینه مبارزه با کرونا داشته و خواهیم داشت، می‌توانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

وی متذکر شد: ما با غربی‌ها پای میز مذاکره نشستیم و قرارداد برجام را منعقد کردیم که هیچ دستاوردی برای کشورمان نداشت و بر این اساس در شرایط شیوع ویروس کرونا هم نباید تمرکز خود را روی ارتباط با غربی‌ها بگذاریم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در اخبار مختلف می‌شنویم که شرایط غربی‌ها برای مقابله با کرونا اصلاً خوب نیست و آنان در تأمین مایحتاج اصلی و بهداشتی‌شان مانده‌اند و مردم آنان فروشگاه‌ها را غارت می‌کنند.

سلیمی گفت: ما هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی خود نداریم، به گونه‌ای که سفیر انگلیس در تهران هم اخیراً ضمن انتشار تصویری از قفسه‌های پُر فروشگاه‌های کشورمان، از رفتار ملت ما در هجوم نیاوردن به قفسه‌های دستمال و لوازم بهداشتی تعجب کرد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی خودشان غرق در مشکلات هستند و بهتر است به فکر حل مشکلات خودشان برای مقابله با کرونا باشند، اظهار داشت: ما علاوه بر ظرفیت‌های داخلی زیادی که برای مقابله با کرونا داریم، این روزها شاهد همبستگی بسیار زیاد بین مسئولان مختلف و مردم برای مقابله با کرونا هستیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از جلوه‌های بسیار زیبا و قابل تحسین در این ایام آن است که نیروهای جهادی در مساجد، لوازم بهداشتی و ماسک تولید می‌کنند و با این اتحاد قطعاً ما می‌توانیم به زودی کرونا را شکست دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha