کد خبر: راهکارهای-ارتقای-کیفیت-خدمات-امدادی-ا
۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹
راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات امدادی اورژانس هوایی در شهرستان کازرون بررسی شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمد سرور» رئیس اداره اورژانس هوایی کشور در این بازدید، توسعه اورژانس هوایی را از برنامه‌ های آینده اورژانس کشور عنوان کرد و گفت: ارتقای کیفیت خدمات امدادی اورژانس هوایی در شهرستان کازرون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان از اولویت ‌های این سازمان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: استان فارس تنها استان در کشور است که از خدمات پنج فروند بالگرد بهره مند است.

دکتر «محمدجواد مرادیان» با بیان اینکه در حال حاضر پوشش امدادی اورژانس هوایی شهرستان کازرون به کمک بالگرد اورژانس هوایی شیراز انجام می شود، ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در صورت فقدان بالگرد اورژانس شیراز، بالگردهای اورژانس هوایی بوشهر و یاسوج پوشش امداد هوایی این شهرستان را بر عهده دارند.

او اظهار کرد: در نشستی که با حضور رئیس اداره اورژانس هوایی کشور، معاون اورژانس استان بوشهر و رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد در کازرون برگزار شد، راهکارهای بهبود هماهنگی بین استان‌ های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با هدف تقویت خدمات اورژانس هوایی مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha