کد خبر: راز-و-رمز-شناخت-همسر-در-محرمانه-همسرانه
۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸
راز و رمز شناخت همسر در محرمانه همسرانه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به  نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه‌ی 10 قسمتي "محرمانه همسرانه" يك برنامه‌ی تركيبي با هفت خوان جذاب و متنوع است که مهارت‌های شناختی و ارتباطی زوج‌ها با همدیگر را بررسی می‌کند.

 "محرمانه همسرانه" بیش از آن‌که یک مسابقه یا برنامه‌ای ترکیبی باشد، یک برنامه‌ی گفت‌ وگو محور است که در طراحی بخش‌های مختلف آن سعی شده گفت‌ و گو با سوژه‌ها در فرم‌هایی جدید و در موقعیت‌هایی متفاوت و غافلگیرکننده برای شرکت‌کنندگان اجرا شود.

هدف اصلی برنامه این است که با قرار دادن زن و شوهر در معرض چالش‌ها و آزمون‌هایی تازه به آن‌ها نشان دهد که تاکنون چقدر در ابعاد شخصیتی هم کندوکاو کرده‌ و تا چه حد شناخت روحیات یکدیگر را جدی گرفته‌اند، تا از این طریق چنین حسی را به مخاطبان برنامه نیز منتقل کند.  به عبارت دیگر هدف اصلی این است که هر کدام از زوجین بفهمند آیا ویژگی‌ها و چارچوب‌های شخصیتی طرف مقابل‌شان را به درستی می‌شناسند یا خیر.

اتاق‌های همکاری، شناخت، عشق، ارتباط، دیگران، آینده و ... از آيتم‌هاي فصل سوم برنامه‌ی «محرمانه همسرانه» هستند.

فصل اول اين برنامه تحت عنوان «محرمانه خانوادگی» به موضوع رازهاي انتخاب همسر مي‌پرداخت و شامل موضوعاتي مانند سن مناسب ازدواج، شيوه خواستگاري، ازدواج فاميلي، ازدواج دانشجويي، ازدواج اينترنتي، ازدواج عاشقانه و... بود.

 فصل دوم برنامه هم به موضوعاتي مانند تعريف نامزدي، رازهاي يك خواستگاري خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدي، شناخت همسر در دوران نامزدي، زنگ‌ خطرهاي دوران نامزدي، يك مراسم عروسي خوب و... اختصاص داشت.

فصل سوم مجموعه برنامه «محرمانه خانوادگی»تحت عنوان "محرمانه همسرانه"  يك مجله‌ی تصویری است که سعي كرده با استفاده از فرم‌هاي نو و با لحني نرم و با چاشنی راز آلود و طنزآميزكردن جزئيات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد.

اين برنامه به دنبال پيچيدن يك نسخه‌ی واحد براي همه مخاطبان نيست و سعي سازندگان برنامه اين است كه نشان دهند براي هر موضوع مهم زندگي مثل انتخاب همسر يا دوران نامزدي نسخه‌هاي متعددي به عدد آدم‌ها وجود دارد.

در برنامه‌ی «محرمانه همسرانه» ضمن روايت تعدادي از اين نسخه‌هاي شخصي، با استفاده از فرم‌هاي مختلف تلاش شده نكات كاربردي لازم به بيننده منتقل شود تا او هم بتواند نسخه‌ی شخصي خودش را براي انتخاب همسر و یک زندگی سالم و پرنشاط را پيدا كند.

برنامه‌ی «محرمانه همسرانه» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی با همکاری گروه اجتماعی و سردبیری محمد جباری شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 22 پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 11 صبح خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha