کد خبر: رئیس-جمهور-به-جای-متهم-کردن-مجلس-به-کم-ک
۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۸:۵۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، سیدعلی یزدی خواه در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور در ارتباط با اظهارات ایشان پیرامون عدم رسیدگی مجلس به لوایح دولت، گفت: به عنوان خادمان ملت از روز گذشته مورد سوال واقع شدیم که چگونه به همه وعده ها عمل شده؛ چرخ سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد می چرخند، پاسپورت ایرانی داریم و وضع معیشت مردم خوب است، در حالی که آقای رئیس جمهور در قرنطینه حضور قرار دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آقای رئیس جمهور تقاضا می شود از قرنطینه بیرون آمده و به مردم سر بزند و درد مردم تهران به خصوص مردم جنوب تهران را بشنود و مشکلات آن ها از حیث بیکاری، تورم و قیمت های افسارگسیخته را از نزدیک ببیند. در حالی که نزدیک به 8 ماه است کشور را معطل کرده و می خواهد برای 4 سال آینده نیز مشکل ایجاد کند.

وی افزود: ایشان در رابطه با اظهارات اردوغان نیز موضوع را به شوخی گرفته در حالی که رئیس جمهور ترکیه باید در خصوص دخالت های خود پاسخ بدهد زیرا وی در امور سوریه، لبنان، لیبی و قبرس نیز دخالت داشته و می خواهد و اکنون می خواهد به وحدت ملی ما نیز آسیب بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha