کد خبر: رئیس-جمهور-برای-بررسی-مشکلات-مردم-در-مج
۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه‌ملت، سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خود گفت: رئیس جمهور مطابق اصل 122 قانون اساسی در حوزه اختیارات و وظایف در برابر ملت، رهبر و مجلس مسئول است از این رو نمایندگان برای وی به عنوان منتخب مردم ارزش قائل هستند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور باید رفتار مجلس را براساس رفتار عقلا ببیند نه اینکه به توئیت های فردی توجه کند.

وی افزود: مجلس علاقمند به همکاری با دولت است زیرا قوه مقننه براساس فرمایش حضرت علی (ع) خواستار مفاهمه، گفت وگو و تفاهم با رئیس جمهور در خصوص حل مسائل معیشتی، بیکاری و اشتغال جوانان است.

نظری خانقاه ادامه داد: رئیس جمهور باید مجلس را یار خود بداند نه بار خاطر، لذا مشکلات را باید با مجلس مطرح کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: رئیس جمهور باید به افرادی که جز توئیت زدن کاری بلد نیستند تذکر جدی دهد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در قوه مقننه ادامه داد: امروز مردم کمرشان زیر بار گرانی ها شکسته شده لذا قوای سه گانه باید دست به دست هم دهند تا این مسائل حل شود؛ مردم از دعواهای سیاسی، جناحی و گروهی خسته شده اند.

وی اظهار کرد: مجلس علاقمند است رئیس جمهور مشکلات را با نمایندگان مطرح کند لذا خواستار حضور هرچه سریع تر رئیس جمهور در مجلس هستیم تا با بررسی مشکلات به راهکارهای مشترک برای حل معضلات دست پیدا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha