کد خبر: دی‌جورجی-غفور-به-لوبه-تعادل-بخشید-از-پ
۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، در لیگ والیبال سری‌ A ایتالیا، تیم لوبه با درخشش امیر غفور، ستاره ایرانی خود مقابل میهمانش تیم پروجا به برتری رسید و پنجمین برد پیاپی خود در این فصل را به دست آورد. در این مسابقه پشت خط زن ایرانی تیم لوبه توانست 15 امتیاز برای تیمش کسب کند.

فرناندو دی‌جورجی، سرمربی تیم والیبال لوبه در مورد این مسابقه اظهار داشت: شاهد یک مسابقه بسیار سطح بالا و نزدیک بین دو تیم قدرتمند بودیم. خوشبختانه در تیم خود شاهد روند صعودی هستیم. ما شرایط خوبی در زمین داریم و بازی با کیفیتی ارائه می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی هدف ما این است که مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کنیم و به پیروزی برسیم تا پیشرفت کنیم. به غلبه بر پروجا توانستیم 3 امتیاز مهم کسب کنیم و اعتماد به نفس مان بالا رفت.

وی با اشاره به عملکرد امیر غفور، خاطرنشان کرد: امیر غفور در ترکیب ما خوب بازی می‌کند. او با حضورش به تیم ما تعادل بخشید.

این یک بازی بسیار شدید بین دو تیم بسیار قوی در حمله بود. ما شاهد پیشرفت در تیم بودیم هم در کیفیت بازی و هم در نحوه حضور در زمین: هدف ما این بود. ما باید "بازی کنیم ، پیروز شویم و رشد کنیم ، یک تعادل پیچیده به ویژه در برابر تیمهای قدرتمند. آنها سه نکته مهم هستند که باعث تقویت اعتماد به نفس می شود. انتخاب غفور خوب بازی می کند و به تیم تعادل می بخشد. (فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha