کد خبر: دیپلمات‌های-کشورمان-در-حوزه-دیپلماسی
۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، احمد دنیا مالی به عدم روابط تجاری با کشورهای همسایه و تاثیر منفی آن در اقتصادمان اشاره کرد و گفت: امروزه ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می بریم که باید یک رویکرد جدی برای گسترش روابط تجاری خود با همسایگان برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشورمان در دستور کار داشته باشیم.

 وی در ادامه افزود: معتقدم همانگونه که با کشورهای همسایه  روابط سیاسی مناسبی داریم در دیپلماسی اقتصادی نیز می توانیم با آنها روابط  خود را در جهت بهبود اوضاع اقتصادی کشور دوچندان کنیم  تا اینکه بتوانیم از این شرایط موجود عبور کنیم.

نماینده مردم بندر انزلی اظهار کرد: می‌توانیم در قبال صادرات به کشورهای همسایه، واردات کالاهای مورد نیاز  را به کشور  داشته باشیم؛ بنابراین اگر مبنای ما این باشد که هر آنچه که وارد می‌کنیم بدون اینکه انتقال ارزی صورت بگیرد بر اساس صادرات باشد هم به نفع اقتصاد ملی‌مان خواهد بود و هم اینکه کمک شایانی به توسعه صادرات خواهد کرد.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: امیدواریم که دیپلمات های کشورمان در حوزه دیپلماسی اقتصادی هم فعال شوند تا اینکه شرایط بهتری برای اقتصادمان شکل بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha