کد خبر: دکتر-شهریاری-رئیس-کمیسیون-بهداشت-و-درم
۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، امروز یکشنبه تعدادی از انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا کمیسیون ها با شناخت اعضا و هیات رئیسه بتوانند به صورت رسمی به فعالیت بپردازند. در برخی از کمیسیون ها این انتخابات برگزار و روسای کمیسیون ها به شرح زیر انتخاب شدند: کمیسیون بهداشت و درمان: دکتر حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس همچنین علی اصغر باقرزاده و سید محمد پاک مهر نیز به عنوان نواب اول و دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند. زهرا شیخی مبارکه نیز به عنوان سخنگو در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم انتخاب شد. کمیسیون صنایع و معادن : عزت الله اکبری تالارپشتی و سید احمد رسولی نژاد و علی جدی به ترتیب به‌عنوان نایب رییس اول و دوم انتخاب شدند. کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات: دکتر حمیدرضا حاجی بابایی و نیز  محمد خدابخشی و سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی به عنوان نواب اول و دوم و محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات انتخاب شدند.همچنین غلامحسین کرمی و آرش زره‌تن لهونی به عنوان دبیران کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند. کمیسیون شوراها و امور داخلی : محمدصالح جوکار رئیس و  حسین بامیری و محمدحسن آصفری نمایندگان مردم لردگان و اراک به عنوان نواب اول و دوم رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس انتخاب شدند. علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون برای نخستین اجلاسیه دور یازدهم مجلس برگزیده شد. کمیسیون اقتصاد: محمدرضا پورابراهیمی  همچنین در این انتخابات سیداحسان خاندوزی و کاظم موسوی به عنواب نواب اول و دوم و مهدی طغیانی به عنوان سخنگوی کمیسیون اقتصادی انتخاب شدند. کمیسیون کشاورزی: سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. کمیسیون عمران شورای اسلامی:محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی انتخاب شد. همچنین کمال علیپور خنکداری و منصور آرامی نیز به عنوان نایب اول و دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند.

 کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری:  علیرضا منادی سفیدان  به عنوان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم انتخاب شد. همچنین محمد وحیدی و  سید محمد مولوی به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون در مجلس یازدهم انتخاب شدند.

کمیسیون اجتماعی: مهدی عیسی زاده به عنوان رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم انتخاب شد. همچنین ولی اسماعیلی و عباس گودرزی نیز به عنوان نواب اول و دوم رییس کمیسیون انتخاب شدند.

کمیسیون امنیت: مجتبی ذوالنوری  نماینده مردم قم در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. 

کمیسیون انرژی: فریدون عباسی دوانی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha