کد خبر: دو-هزار-و-145-واحد-صنفی-تهیه-و-توزیع-مواد-غذ
۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،مهندس علی اصغر حسنی با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسیج نظارت بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت خاطر نشان کرد: در این مدت 246 هزار و 845 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام و فعالان این واحدها نیز تحت آموزش های پیشگیری از کرونا قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 66 هزار و 466 مورد بازدید از اماکن عمومی انجام شده که یک هزار و 328 امکنه به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شدند.

مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید‏-۱۹ از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجراست و تا زمان حذف این ویروس نیز ادامه خواهد داشت گفت: در این راستا ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

مهندس حسنی  تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از 42 هزار و 473 مورد بازدید از نانوایی های فعال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شد که 460 نانوایی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha