کد خبر: دونالد-ترامپ-و-خروج-از-یک-مصاحبه‌ی-دیگ
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹
دونالد ترامپ و خروج از یک مصاحبه‌ی دیگر...!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه در مورد مصاحبه آینده خود در 60 دقیقه سر و صدا ایجاد کرد، ظاهرا او زود صحنه را ترک کرده و سپس از آن به صورت آنلاین شکایت کرده است. ترامپ و مایک پنس معاون رئیس جمهور روز را با شرکت در قسمت نمایش CBS سپری کردند که قرار است از روز یکشنبه پخش شود، چیزی بیش از یک هفته تا زمان انتخابات، همچنین در این قسمت مصاحبه‌هایی با جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات و سناتور کمالا هریس، همکار وی انجام می‌شود. دو نفر از افراد آشنا به اوضاع به نیویورک تایمز گفتند که رئیس جمهور به طور ناگهانی مصاحبه خود را در کاخ سفید با ستاره نمایش، لسلی استال متوقف کرد، زیرا او از نوع پرسش‌های او عصبانی شد. گفته می‌شود که ترامپ بیش از 45 دقیقه با استال و خدمه‌اش فیلمبرداری کرده است، اما ضبط را در زمانی که دستیاران انتظار داشتند به پایان برسد، متوقف کرد. به گزارش تایمز، رئیس جمهور سپس از شرکت در بخش راه رفتن و گفتگو (Walk and Talk) با استال و پنس خودداری کرد.

دونالد ترامپ در برابر لسلی استال

به زودی پس از آن، ترامپ یک ویدیو کلیپی شش ثانیه‌ای را توئیت کرد که به نظر می‌رسد استال را پس از مصاحبه در کاخ سفید نشان می‌دهد. رئیس جمهور، که حتی با داشتن COVID-19 بدون ماسک رفت، در توئیتر نوشت که استال پس از مصاحبه با من، در کاخ سفید ماسک ندارد. خیلی بیشتر در راه است. به گزارش تایمز، استال درست در کاخ سفید تا زمان شروع ضبط با ترامپ، از جمله هنگام سلام و احوالپرسی، از ماسک استفاده می‌‎کرد. ویدئویی که ترامپ منتشر کرد، مجری در حال گفت و گو با دو تهیه کننده CBS ماسک زده بلافاصله پس از پایان مصاحبه است. این روزنامه گزارش داد، خدمه CBS قبل از ورود برای کروناویروس مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. استال از ابتدای ریاست جمهوری تاکنون دو بار با ترامپ مصاحبه کرده است، از جمله می‌توان به اولین مصاحبه تلویزیونی پس از پیروزی در انتخابات اشاره کرد. او همچنین در اکتبر 2018 با رئیس جمهور در کاخ سفید صحبت کرد. این مجری در بهار با COVID-19 در بیمارستان بستری شد و از آن زمان بهبود یافته است.

رئیس جمهور این مصاحبه را نفوذ انتخاباتی می‌خواند!

پس از آنکه روزنامه تایمز از خروج ترامپ خبر داد، رئیس جمهور توییت دیگری درباره مصاحبه منتشر کرد. دونالد ترامپ و مصاحبه 60 دقیقه‌ای من خوشحالم که به شما اطلاع می دهم، به منظور دقت در گزارش دهی، در نظر دارم مصاحبه 60 دقیقه ای خود را قبل از پخش با لسلی استال ارسال کنم! این کار انجام خواهد شد تا همه بتوانند نگاهی اجمالی به مصاحبه جعلی و جانبدارانه داشته باشند. او این را نوشت و هیچ اشاره‌ای به زمان انتشار فیلم و فیلمبرداری وی نکرد. ترامپ همچنین در توییت خود نوشت که همه باید این نفوذ وحشتناک انتخاباتی را با مصاحبه‌های اخیر بایدن مقایسه کنند. مشخص نیست منظور رئیس جمهور از نفوذ انتخاباتی چیست. معاون پیشین رئیس جمهور روز دوشنبه مصاحبه خود را با مجری برنامه تلویزیونی CBS Evening News نورا اودانل ضبط کرد. او هنوز در این باره توییتی نفرستاده است.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha