کد خبر: دونالد-ترامپ-در-کمپین‌های-جو-بایدن-بم
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲
دونالد ترامپ در کمپین‌های جو بایدن بمباران می‌شود!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، همانطور که افشاگری‌های روزنامه نگار باب وودوارد در مورد چگونگی گمراه کردن مردم در مورد مردم ویروس کرونا رئیس جمهور ترامپ، این هفته بازتاب یافت، مبارزات انتخاباتی بایدن تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن ماجرا با تبلیغات گسترده دیجیتال انجام داد. گزیده‌های اولیه و فایل‌های صوتی از Rage، گزارش جدید وودوارد از ریاست جمهوری ترامپ، نشان می‌دهد ترامپ اعتراف کرده است که برای جلوگیری از ایجاد وحشت از اوایل ماه مارس شدت ویروس کرونا را کمرنگ می‌کند. کارشناسان بهداشت عمومی معتقدند که اطلاعات غلط و سردرگمی ناشی از آن باعث شیوع این بیماری شده است که منجر به کشته شدن نزدیک به 200000 (دویست هزار) آمریکایی شده است. ترامپ در 19 مارس در یک مکالمه ضبط شده به وودوارد گفت: من می‌خواستم همیشه آن رقم را پایین بیاورم. من هنوز دوست دارم آن را کم‌تر گزارش کنم، زیرا نمی‌خواهم وحشت ایجاد کنم.

تبلیغات بایدن بر علیه ترامپ

در روز چهارشنبه، ستاد انتخاباتی بایدن یک جفت تبلیغات دیجیتالی منتشر کرد که رئیس جمهور را متهم کرد که از مسئولیت‌های خود چشم پوشی می‌کند و به آمریکایی‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت بمیرند. بمباران شدن ترامپ توسط بایدن یک تبلیغ تقریباً 20 ثانیه‌ای منتشر شده در اینستاگرام دارای یک کلیپ صوتی از ترامپ است که در مورد بازی کردنش با ارقام صحبت می‌کند، ویدئویی از لوله گذاری اورژانس و کارکنان پزشکی با پوشش PPE نشان می‌دهد. ترامپ می دانست. ترامپ دروغ گفت، در آگهی خوانده می‌شود، آن‌هم هنگامی سرعت کشته شدن و ارقام تعداد کشته‌ها افزایش می‌یابد. یک آگهی تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای دیگر که در Biden's Twitter feed ارسال شده است، حاوی مصاحبه‌ای درباره ویروس کرونا با ترامپ در مورد تصاویر کارگران پزشکی و بیمارانی که در کانکس هستند. در این توئیت آمده است: دونالد ترامپ می‌دانست COVID-19 خطرناک است. او می‌دانست که این بیماری کشنده است. و او به عمد آن را کم اهمیت جلوه داد. اکنون نزدیک به 200000 (دویست هزار) آمریکایی کشته شده‌اند. بی‌منطق است.

 استفاده سریع از اخبار ضد ترامپ توسط بایدن

مبارزات انتخاباتی بایدن هفته گذشته به همین سرعت انجام شد تا تبلیغاتی را که براساس داستان شگفت آور TheAtlantic در مورد تحقیر ترامپ از آمریکایی‌های کشته شده در جنگ به عنوان بازنده و احمق ساخته شده بود، استفاده کند. اما این داستان، که کاخ سفید مورد مناقشه قرار داده است، بر اساس گزارشات دست دوم توسط منابع ناشناس و نه از نوارهای صدای رئیس جمهور ساخته شده است. کمپین بایدن روز جمعه، سالگرد حملات 11 سپتامبر، تبلیغات تلویزیونی را به خود جلب کرد. بایدن در اوایل این هفته گفت که مصاحبه وودوارد نشان می‌دهد که ترامپ عمدا کار خود را انجام نداده است. کاخ سفید و ترامپ ادعا می‌کنند که آن‌ها مردم را گمراه نکردند اما انکار نکردند که او خطر COVID-19 را کم اهمیت جلوه می‌دهد.

مصاحبه ترامپ با FOX NEWS

ترامپ چهارشنبه شب به شان هانیتی، مجری برنامه فاکس نیوز گفت: نمی توانم بالا و پایین بروم و مردم را بترسانم. من نمی‌خواهم مردم را بترسانم. بمباران شدن ترامپ توسط بایدن ترامپ گفت اگر وودوارد اظهارات خود را تکان دهنده یا تهدید کننده زندگی می‌دانست، روزنامه نگار زودتر آن‌ها را علنی می‌کرد. ترامپ افزود، اینكه وودوارد آن‌ها را ماه‌ها پیش خود نگه داشته، اثبات این است كه بسیاری دیگر سخنان وی را از تناسب و ثبات خارج می‌كنند. وی در توئیتر خود نوشت: باب وودوارد ماه‌ها نقل قول‌های من را داشت. اگر فکر می‌کرد آن‌ها خیلی بد یا خطرناک هستند، چرا بلافاصله آن‌ها را در تلاش برای نجات جان مردم گزارش نکرد؟ آیا او تعهدی به این کار نداشت؟ نه، زیرا او می دانست آن‌ها پاسخ‌های خوب و مناسبی هستند. آرامش بهتر از وحشت است.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha