کد خبر: دولت-در-اجرای-طرح-همسان‌سازی-حقوق-باز
۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی با انتقاد از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: متاسفانه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این زمینه متوازن عمل نمی‌کند، کمااینکه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

اشکالات اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عملکرد سازمان برنامه و بودجه برمی‌گردد

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته این امر درست است که وضعیت حقوق بازنشستگان باید مورد توجه قرار گیرد، اما منوط بر اینکه حقوق تمام بازنشستگان به صورت عادلانه افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون این سوال مطرح می‌شود که چرا دو کارمندی که به طور همزمان و به مدت 30 سال در بخش‌های دولتی فعالیت کرده‌اند و در زمان بازنشستگی یکی از صندوق کشوری و دیگری تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند، میزان دریافتی که دارند تفاوت چشمگیری دارد؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: این مشکل در مورد بازنشستگان فولاد و ذوب آهن هم وجود دارد و این اشکالاتی است که به عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برمی‌گردد که بدون دقت به تبعات این اقدام به شیوه‌ای تبعیض‌آمیز طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا می‌کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت در زمینه اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بد عمل کرده است و باید پاسخگوی این رفتار تبعیض‌آمیز خود باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha