کد خبر: دولت-برای-مهار-نوسانات-بازار-سرمایه-اق
۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست با نمایندگان سهامداران حقیقی و خُرد بازار سرمایه پس استماع نظرات و پیشنهادات آنها، گفت: قصد ما از برگزاری این جلسه دریافت پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای شما بود و بر همین اساس نیز این جلسه پیش رفت تا در فضای جامعه این شائبه پیش نیاید که  نمایندگان مجلس فقط صدای برخی آحاد جامعه را می‌شنوند، ما صدای همه را می‌شنویم و در نهایت با محوریت کمیسیون اقتصادی مجلس و همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس، راهکارها و پیشنهادهات را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه نظارتی و قانونگذاری مجلس شورای اسلامی، افزود: مستحضر هستید که مجلس قوه اجرایی نیست که پس از استماع اظهارات و نظرات شما وعده‌های اجرایی دهم و از فردا هم ترازویی گذاشته شود که این وعده‌ها عملیاتی شد یا خیر.

وی اضافه کرد: ابتدا از جایگاه نظارتی مجلس موضوع را بررسی می‌کنیم و قطعا با نهادهای دولتی، سازمان بورس، وزارت اقتصاد و ... که در موضوع بازار سرمایه موثر هستند، نیز جلسه خواهیم داشت و مشکلات را از آنها پیگیری می‌کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معتقدیم دولت و به طور خاص سازمان بورس باید برای حل مشکلات و نوسانات بازار سرمایه اقدام عاجل و فوری داشته باشد، ادامه داد: اگر در این زمینه خلاهای قانونی وجود داشته باشد برای استیفای حقوق مردم در قالب طرح‌های دوفوریتی یا سه فوریتی در مجلس اقدام خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha