کد خبر: دولت-با-همان-روحیه-سال-های-آغازین-به-کار
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،ولی اسماعیلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نشست تصویری با هیئت وزیران بمناسبت هفته دولت، گفت: موضوعی که بیشتر جای بحث دارد در سخنان  مقام معظم رهبری، اینکه که سال آخر ، سال نشان دادن عملکرد در دولت باشد و کارهایی که نیمه کاره و نیمه تمام مانده و وعده هایی که داده شده در این پایان سال تمام کنید.

وی ادامه داد: اینکه امسال را که  سال آخر دولت است روزشماری کنیم که چه زمانی تمام می شود و دولت را تغییر بدهیم، درست نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس ادامه داد: صحبت رهبری معظم  این بود که امسال هم مانند سال های اول دولت که انگیزه خیلی خوب داشته و شروع کردند، امسال هم به فعالیت مستمر بپردازند  و مانند آخر کار  دولت‌های دیگر به هم ریختگی، سستی و خمودگی نداشته باشند و تاکید ایشان بر این بود که دولت یازدهم همانند سال اولی که روی کار آمده با همان روحیه ادامه دهد.

نماینده ادوار مجلس  با بیان اینکه دولت باید بیانات مقام عظمای ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهد، مطرح کرد: اگر بخواهیم نگاهی آموزه‌های دینی داشته باشیم  و در سیستم اجرایی آن را پیاده کنیم؛تا مادامی که در  پست و مقام هستیم ؛تا آخرین روز و آخرین لحظه در قالب نماینده ،وزیر یا هر سمت دیگری  باید به وظایفمان عمل کنیم، تا آخرین لحظه که این مسئولیت بر دوش ماست باید پاسخگوی مردم ، قیامت و در این دنیا باشیم و اگر با نگاه دینی هم به موضوع داشته باشیم باید تا آخر پای کار باشیم؛دولت باید به خواست مقام معظم رهبری توجه کند.

اسماعیلی با اشاره به موضوع جهش تولید تاکید کرد: تاکید مقام معظم رهبری بازهم شعار سال و جهش تولید است؛ ایشان به تولید و معیشت مردم اشاره کردند که در این موضوع  ناهنجاری ها و ضعف هایی داریم و این موضوع در کمیسیون های مجلس مطرح می شود.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذار و تسهیل سرمایه گذاری ادامه داد: موضوع تولید و رفع موانع آن دردودل همه مردم مخصوصاً سرمایه‌گذاران است ،اینکه فضای کسب و کار را ایجاد کنیم و فضای کسب و کار را راحت تر بگیریم گرچه تلاش‌های شده ،اما موانع و مشکلات بسیار است.

نماینده مردم گرمی ،پارس آباد و بیله سوار در مجلس ​با اشاره به تاکید رهبری بر موضوع "رفع ناهماهنگی ها در سطوح پایین دستی"برای افزایش و جهش تولید، مطرح کرد: در کمیسیون  اجتماعی از وزیران و سازمان‌های مربوطه خواستیم که فضای کسب و کار را تسهیل دهند و یک پنجره واحد باشد که در یک روز با حضور مسولان مشکلات در راستای تولید و سرمایه‌گذاری را جمع بندی و مرتفع کنیم.

اسماعیلی با اشاره به تاکید رهبری بر لزوم تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی، افزود: دغدغه مقام رهبری هم در این موضوع این است که سرمایه گذاران با دست اندازهایی مواجه می‌شوند که نمی‌توانند به آخر برسند و کار در میانه راه رها می شود.اگر بخواهیم جهش تولید ایجاد شود باید سرمایه گذار را جذب کرده و بروکراسی و دست اندازهای قانونی را کمتر کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رهبری  پیوند زدن اقتصاد کشور به تحولات خارجی را یک خطای راهبردی می دانند،اظهار کرد: آنچه از منظر دیپلماسی خارجی بیشتر نمود داشت ما نباید  اقتصاد داخلی مان را شرطی کنیم،اقتصاد و سیاست خارجی را متصل نکنیم.

وی با اشاره به تاکید رهبری به نگاه به درون کشور مطرح کرد: دولت در اوایل کار به موضوع نگاه به درون توجه نکرد،در موضوع برجام  تاکید و تکیه گشایش اقتصادی مان بر موضوعات خارجی بود؛اما  رهبری تاکید داشتند که  اقتصاد نباید شرایطی شود و باید نگاه به درون را داشته باشیم،نباید منتظر تصمیمات و انتخابات رئیس‌جمهور و افرادی که انتخاب خواهند شد،بشویم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر گفت و گو با مردم ،تصریح کرد: توجه به بیانات رهبری،توان و اراده داخلی،همت مردم، با مردم رودررو صحبت کردن ؛ برای اقتصاد و معیشت مردم راهگشا خواهد بود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha