کد خبر: دعوت-از-مردم-برای-مشارکت-در-امر-واکسینا
۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۹:۲۲

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکترمریم بهمنیار، فوق تخصص گوارش اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا، گفت: با شیوع ویروس کرونا همه مردم دنیا شرایط سختی را آغاز کردند و دغدغه همه مبارزه با این ویروس بود. همگی تصور می کردیم با آغاز فصل گرما ویروس نیز ضعیف تر شود، اما اینگونه نشد و ویروس بیش از پیش گسترش پیدا کرد.

وی افزود: در آن شرایط سخت، چشم امید همه به ساخت واکسن و یافتن راه حلی برای کنترل بیماری بود. خوشبختانه پس از تلاش دانشمندان در تمام دنیا، واکسن کووید 19 ساخته و تولید شد و اکنون در کشور ما نیز شرایطی به وجود آمده که مردم می توانند به سهولت واکسن را دریافت کنند.

دکتر بهمنیار عنوان کرد: درحال حاضر در تمام شهرها پایگاه های واکسیناسیون راه اندازی شده و مردم می توانند به راحتی مراجعه کرده و در کمترین زمان واکسینه شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا در ادامه بیان کرد: از شما عزیز، فهیم و همراه، می خواهیم که به سلامت خود، خانواده و عزیزانتان اهمیت داده و واکسیناسیون کووید 19 را جزو اولویت های زندگیتان قرار دهید و به افرادی که اطلاع ندارند نیز اطلاع دهید، تا بتوانیم با پوشش کامل واکسیناسیون هرچه زودتر به زندگی عادی بازگردیم و دیگر هیچ خانواده ای داغدار عزیزانش نشود، پس در این امر مهم تعلل نکنید.

وی ادامه داد: همکاران ما در اقصی نقاط کشور در پایگاه های واکسیناسیون منتظر شما مردم عزیز هستند، فراموش نکنیم که لازمه کنترل بیماری و شکست ویروس، واکسینه شدن همه مردم است.

دکتر بهمنیار در پایان تاکید کرد: نکته ای که نباید فراموش شود، این است که حتی پس از واکسیناسیون، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از دورهمی ها و ضدعفونی کردن دست ها نباید نادیده انگاشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha