کد خبر: دستگیری-2-سارق-با-50-فقره-سرقت
۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جلال حسینی" در توضیح این خبر بیان داشت: در چند روز اخیر تعدادی از مالکان خودروهای مزدا 3 با کلانتری 108 نواب تماس و از سرقت لوازم داخل خودروشان اعلام شکایت کردند.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی مراجعه و در تحقیقات پلیسی دریافتند که سرقت ها توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری مزدا 3 انجام می شود.

رئیس کلانتری 108 نواب تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی شماره انتظامی خودروی مزدا 3شناسایی و مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سارقان با خودروی سرقتی مرتکب سرقت می شوند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه به افزایش گشت زنی های انتظامی اشاره داشت و توضیح داد: روز گذشته ماموران کلانتری در گشت زنی های انتظامی موفق شدند که خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو 10 دستگاه باند و ضبط مربوط به خودروهای مزدا و سه حلقه لاستیک خودرو کشف و هر دو سارق به سرقتی بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو از خودروهای فوق اعتراف کردند، گفت: سارقان همچنین اظهار داشتند که در زندان با یکدیگر آشنا شده و تصمیم به همکاری و سرقت از خودرو ها را گرفته اند.

وی به رانندگان توصیه کرد: اگر خودرو خود را در خيابان پارك مي‌كنند، حتما مجهز به قفل فرمان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha