کد خبر: دستگیری-۲۵۱-مجرم-سابقه-دار-در-طرح-کاشف
۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹
دستگیری ۲۵۱ مجرم سابقه دار در طرح کاشف

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در حاشیه دومین طرح کاشف در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سومین کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت با حضور استاندار تهران برگزار شد، بیان داشت: در این جلسه در خصوص لزوم برخورد با سارقان و کشف جرم سرقت و استفاده  از ظرفیت‌ همه دستگاه‌ها تاکید شد.

وی در خصوص دومین مرحله طرح کاشف گفت: در این طرح ۲۵۱ تن از سارقان حرفه‌ای که به صورت باندی فعالیت می‌کردند دستگیر شدند؛ مجرمان در قالب ۵۱ باند فعالیت می کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۴ فقره سرقت بر اساس اعترافات، کشف شده است، افزود: سارقان دستگیر شده در زمینه قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، تجاوز، جعل و کلاهبرداری، سرقت خودرو، موتور سیکلت، منزل ، امکان خصوصی و دولتی ، زورگیری و کیف قاپی فعالیت می‌کردند.

سردار رحیمی در خصوص سرقت اطلاعات کاربران از یکی از اپراتورها گفت: در این زمینه کم توجهی شده و یک سری اطلاعات مردم به سرقت رفته و پلیس فتا و پلیس امنیت در حال پیگیری این موضوع هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره نصب دوربین‌ در سطح شهر تهران عنوان داشت: باید دوربین‌های مراکز تجاری، پمپ بنزین و ... بازسازی شوند؛ همچنین تیم ویژه‌ای برای شناسایی نقاطی که نیازمند نصب دوربین می باشد، تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha