کد خبر: دستگیری-یک-سارق-حرفه-ای-در-شهرستان-البر
۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان " با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و منزل در سطح شهرستان البرز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، موفق شدند يك نفر سارق حرفه‌ای سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی وی را در مخفيگاهش دستگير و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار حاجیان با بیان اینکه این سارق حرفه ای در بازجویی های انجام شده به 20 فقره سرقت داخل خودرو و 11 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان البرز اعتراف کرده، اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه سارقان برای رسیدن به خواسته خود از هر فرصتی استفاده می کنند از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت، استفاده از تجهیزات ایمنی خودرو و سیستم های حفاظتی منزل و اماکن خصوصی را یک امر ضروری تلقی کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha