کد خبر: دستگیری-کلاهبردار-میلیاردی-در-ایلام
۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت: در پي ارجاع يک فقره پرونده قضائی به اداره جعل وکلاهبرداری آگاهی استان، مبنی بر فروش يک باب منزل مسکوني به صورت غیر قانونی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از هماهنگی با مقام قضائي مشخص شد، شخصی با جعل مدارک هویتی صاحب ملک و با همکاری فردی دیگر اقدام به انتقال سند ملک مذکور به نام خود و فروش غیر قانونی آن به مبلغ 16 میلیارد و 150 میلیون ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا متهمان شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی شناسائی شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقيقات فني و تخصصي پلیس، به بزه ارتکابی معترف شده و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی مرجع قضايي تحویل داده شدند.

سرهنگ القاصی مهر به شهروندان توصیه کرد: با مراجعه به مراکز معتبر و هم چنین کنترل مدارک شناسايي، هويتي، سند مالکيت و اطمینان از اصل و معتبر بودن آنها نسبت به انجام هرگونه نقل و انتقال اقدام کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha