کد خبر: دستگیری-سارقی-با-105-فقره-سرقت-لوازم-داخل
۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "كارآگاه كرم يوسفوند" از دستگيري سارق حرفه اي خودرو در عمليات تعقيب و گريز خبر داد و بیان داشت: اين سارق طي مدت كوتاهي حدود 105 فقره سرقت داخل خودرو انجام داده است .

وی ادامه داد: ساعت 10 شب بيست و هشتم آبان ماه كارآگاهان يگان گشت پليس آگاهي حين انجام ماموريت در محدوده ميدان خراسان به يك دستگاه خودرو پرايد كه در حال حركت بود مظنون مي شوند .

رئيس مركز عمليات پليس آگاهي تهران بزرگ گفت : كارآگاهان در ادامه با استعلام شماره پلاك خودرو متوجه مي شوند صبح همان روز خودرو در حوزه كلانتري 128  تهران نو سرقت شده است كه سريعا به خودرو پرايد نزديك شده و به راننده آن دستور توقف مي دهند .

اين مقام انتظامي اظهار داشت: سارق با شنيدن دستورپليس با افزايش سرعت اقدام به فرار مي کند كه كارآگاهان با تعقيب پرايد در صدد دستگيري سارق برمي آيند و پس از تعقيب و گريز و تيراندازي هوايي موفق به متوقف كردن خودرو و دستگيري راننده به اسم «کاظم» مي شوند .

رئيس مركز عمليات پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم در ادامه تحقيقات و رسيدگي قضائي تحويل معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقليه پليس آگاهي شد و در بازجويي به سرقت خودرو اعتراف کرد كه با توجه به سوابق کيفري متهم در زمينه سرقت لوازم داخل خودرو، پرونده به همراه متهم برای ادامه تحقيقات تخصصي به دايره سرقت لوازم داخل خودروتحويل شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره بيستم پليس آگاهي با بهره گيري از شيوه هاي نوين كشف جرم موفق شدند ردپاي سارق را در چند سرقت خودرو كشف کنند كه در بازجويي ها، متهم دچار تناقض گويي شده و ناچار لب به اعتراف گشود و بيان داشت، خودرو را به قصد سرقت قطعات آن دزدیدم و در چند وقت اخير روزانه حداقل 2 فقره لوازم خودرو اکثراً از خودرو هاي سمند ،پرايد ، پژو با شکستن شيشه خودرو ها ويا با بازکردن درب آنها براي تهيه مواد مخدر و مخارج زندگي سرقت كرده ام و بيشتر اموال سرقتي را شب ها در محدوده ميدان شوش مي فروختم كه از مجموع فروش اموال مسروقه بيش از 100 ميليون تومان به دست آوردم .

رئيس مركز عمليات پليس آگاهي در پايان گفت : با توجه به اعتراف متهم و پيگيري كارآگاهان، 105 فقره سرقت و مال باختگان آنها شناسايي شدند،  شاکیان پس از دعوت و تحقيق از آنها به دادسرا معرفي شدند و در نهايت براي متهم نیز از سوي بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 15 تهران قرار بازداشت صادر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha