کد خبر: دستگیری-سارقان-مسلح-10-کیلو-طلا
۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمدرضا هاشمی فر " بیان داشت: در پي شكايت يكي از حاملان طلای کیفی مبني بر اينکه در جاده ياسوج به سميرم توسط سارقان مسلح مورد حمله قرار گرفته و کیف حاوی طلاجات وي به سرقت رفته است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامی شهرستان سمیرم قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات علمی و تخصصی گسترده ای توسط  کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمیرم با  همکاري کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان انجام گرفت که نهایتاً با اقدامات هوشمندانه صورت یافته اعضای یک باند 3 نفره  سارقان مسلح در یکی از استان هاي همجوار شناسايي و توسط تيم ويژه پلیس آگاهي فرماندهي انتظامی شهرستان سمیرم دستگير و به اين شهرستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان  ادامه داد : سارقين با شگردهاي مختلف و با شناسايي حاملين طلا (کيفي ) در جاده ها در فرصتي مناسب اقدام به زورگيري و سرقت مسلحانه طلا می نمودند که با هوشمندي ، اقتدار و سرعت عمل پليس دستگير شدند .

سرهنگ"هاشمی فر " با بیان اینکه اعضای این باند با شناسایی حاملان طلای کیفی  جلوی آنها را در جاده ها گرفته و به صورت مسلحانه کیف حاوی طلای آنان را به سرقت می بردند گفت: سارقان از 3نفر حامل طلای کیفی  10 کيلو طلا که  ارزش آنها برابر نظر کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال ارزیابی شده است را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با شناسایی سارقان  توسط مال باختگان و تکمیل شدن پرونده، این افراد برای رسیدگی قانونی به جرایم خود به مرجع قضائی تحویل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha