کد خبر: دستگیری-سارقان-مسلح-طلافروشی-کمتر-از-48
۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عبداله حسنی" اظهار داشت: صبح سه شنبه 2 فرد مسلح در یک طلافروشی در بازار "شاهرود" با قصد سرقت حضور می یابند که با واکنش سریع و هوشیاری طلافروش و به کارگیری اقدامات و تجهیزات تدافعی و بازدارنده، اقدام آنان نافرجام و ناکام مانده و متواری می شوند.

وی بیان داشت: سارقان در ادامه با حضور در بازار سمنان عصر همان روز  به یک طلافروشی دستبرد و با تیراندازی به سمت طلافروش، وی را مصدوم کرده و مقادیری طلا را به سرقت برده و با استفاده از شلوغی بازار و تاریکی هوا از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: از همان دقایق ابتدایی با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، تلاش گسترده و پیگیری های ویژه پلیس آغاز شد و تمام جوانب امر در قالب کار گروه تخصصی عملیات سرقت های مسلحانه مورد بررسی قرار گرفت.

سردار حسنی با اشاره به اینکه این پرونده دارای ابهامات زیاد بوده و سارقان هیچ گونه سرنخی از خود در محل سرقت بر جای نگذاشته بودند، تصریح کرد: با عنایت الهی، اشراف اطلاعاتی پلیس، سرانجام کمتر از 48 ساعت از زمان وقوع سرقت، هویت عاملان این سرقت شناسایی شد.

حسنی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد، سارقان به استان گلستان متواری شده اند، از انجام هماهنگی های لازم با پلیس آن استان برای اجرای عملیات مشترک و منسجم در راستای دستگیری متهمان خبر داد.

وی با اشار به اینکه چند تیم از کارآگاهان مجرب و خبره پلیس آگاهی استان سمنان به گلستان اعزام شدند، افزود: در عملیات غافلگیرانه و مسلحانه در شهرستان "بندر گز"، سارق اصلی که اقدام به تیراندازی به ماموران کرده بود با شلیک دقیق پلیس مورد هدف قرار گرفت و دستگیر شد.

سردار حسنی با بیان اینکه همدست وی نیز در عملیاتی مجزا و منسجم در شهر "گرگان"، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد، افزود: تمامی طلاجات مسروقه به همراه سه قبضه سلاح کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از عموم شهروندان و صاحبان صنوف خواست تا با رعایت هشدارها و توصیه های پلیس و به کارگیری تجهیزات بازدارنده و حفاظتی از بروز این گونه جرایم پیشگیری و فرزندان خدوم خود در نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت عمومی یاری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha