کد خبر: دستگیری-زورگیران-مسلح-غرب-استان-تهران
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "کیوان ظهیری" اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره خفتگیری و سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان های غرب استان تهران، اکيپ هاي ويژه اي از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتي، ماموران پليس آگاهي با استفاده از شگردهاي خاص پليسي سرنخ هايي از یک متهم را به دست آورده و پس از هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه وی را در مخفیگاهش در شهرستان شهریار دستگير کردند.

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و به سرقت با همدستی با 4 نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی هر 4 متهم را شناسایی کردند، بیان داشت: متهمان پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان در شهرستان ملارد دستگیر و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح گرم و 8 قبضه قمه کشف شد.

وی گفت: متهمان به 47 فقره سرقت مسلحانه تحت عنوان مسافرکش در شهرستان های شهریار و ملارد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه اعضای این باند سرقت مسلحانه، پس از سرقت چند دستگاه خودرو، با استفاده از خودروهای مسروقه، قربانیان را تحت عنوان مسافر سوار خودرو کرده و طی مسافت کوتاه و در مسیری خلوت اموال همراه آنها را به سرقت می بردند، گفت: شهروندان برای تردد در مسافرت های درون شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از وسایل نقلیه ناشناس استفاده نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha