کد خبر: دستگيري-سارق-سيم-وکابل-برق-در-پرديس
۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در شهر "بومهن" از توابع شهرستان "پردیس" موضوع با هدف کشف اين سرقت ها به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتري قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي تخصصي و تحقيقات هدفمند از محل وقوع سرقت ها، ردپاي سارقي سابقه دار در رابطه با سرقت هاي به وقوع پيوسته شناسايي که پس از هماهنگي قضائي سارق در مخفيگاهش دستگير شد.

سردار عزیزی تصريح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی پليس و در مواجهه با دلايل و مستندات قانوني لب به اعتراف گشود و به ارتکاب 20 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بيان داشت: پس از تشکيل پرونده متهم برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و با قرار تامين مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران در خاتمه با بيان اينکه بدون مشارکت و همراهي شهروندان، حصول امنيت مطلوب مقدور نيست، ضمن تقدير و تشکر از همراهي و همکاري شهروندان و الزام توجه به رعايت استانداردهاي حفاظتي اماکن خصوصي و عمومي درخواست کرد به هشدارهاي انتظامي و کاربردي کردن آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت، اقدام کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha