کد خبر: دستگيري-سارق-تجهيزات-ماشين-آلات-معدني
۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عباس محمد رضایی" در تشریح این خبر بیان داشت: از چندي پيش با اعلام سرقت رایانه قیمتی یکی از ماشین آلات معدنی به قيمت 20 ميليارد و 500 ميليون ريال در يكي از معادن شهرستان محلات، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي این شهرستان، به صورت ويژه مسئول رسيدگي به اين پرونده شدند.

وي ادامه داد: با آغاز تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس، سرانجام سارقي سابقه دار در این زمینه شناسايي و با مراقبت هاي نامحسوس و شبانه روزي كارآگاهان پليس، محل سکونت او در استان تهران شناسایی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محلات خاطر نشان کرد: پس از هماهنگي انجام شده و اخذ نیابت قضائي، مأموران عازم استان تهران شده و با انجام يك عمليات غافلگيرانه موفق به دستگیری سارق مذکور در مخفیگاهش شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اعترافات متهم دستگير شده بیان داشت: در بازجويي های انجام شده و با ارائه اسناد و مدارك موجود، سارق دستگیر شده به یک فقره سرقت رایانه یکی از ماشین آلات معدنی در سطح این شهرستان اعتراف كرد.

سرهنگ رضایی در پایان با تأکید برعزم قاطع پلیس در برخورد با سارقان به منظور ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان در سطح جامعه افزود: متهم دستگير شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha