کد خبر: دستور-ویژه-رئیس-جمعیت-هلال-احمر-برای-رس
۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸
دستور ویژه رئیس جمعیت هلال احمر برای رسیدگی به بیماران شیمیایی

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در تقویم کشورمان 7 و 8 تیر ماه مصادف با سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نام گرفته است. روزی که در آن صدها نفر از هموطنانمان قربانی جنایتی شدند که روی سیاهی آن تا ابد بر پیشانی مدعیان حقوق بشر خواهد ماند.

این روزها در میان هیاهو و جولان ویروس کرونا، جانبازان و بیماران شیمیایی این جنایت، ریسک پذیرترین افراد در برابر کرونا هستند به همین دلیل بیش از هر زمانی نیازمند توجه هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر پس از تصدی مسئولیت در این جمعیت همواره حساسیت ویژه ای بر خدمت رسانی به این جانبازان و بیماران شیمیایی داشته و تا کنون چندین مرتبه دستورات و اقدامات مستقیمی را صادر کرده است.

طی این چند روز و در سالگرد این رویداد تلخ، دکتر کریم همتی در اقدامی فوری دستور داده تا اقلام بهداشتی مورد نیاز در اختیار مردم شهرهای سردشت و پیرانشهر قرار گیرد.

در همین راستا امروز جمعه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی و جمعی از جوانان و داوطلبان هلال احمر شهر سردشت به همراه فرماندار و رئیس بنیاد شهید شهرستان، اقلام ضروری بهداشتی را به ۵۰۰ خانوار مصدومان شیمیایی این دیار اهدا کردند.

انتظار می رود با توجه به وضعیت جسمی شیمیایی شدگان و مردم این شهر این رسیدگی ها کماکان تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha