کد خبر: در-شرایط-کنونی-شیوع-کرونا-در-قم-افزایش-م
۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
در شرایط کنونی شیوع کرونا در قم افزایش محدودیت ها اجتناب ناپذیر است

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به رهنمود ها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عرصه های مختلف، اظهار کرد: همدلی و تلاش در مسیر مبارزه با ویروس کرونا و نیز عمل به شیوه نامه های ستاد ملی کرونا، امری ضروری و همگانی است.

استاندار قم با بیان وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور و استان، اضافه کرد: این وضعیت ویژه و افزایش مبتلایان به بیماری، اتخاذ تصمیمات جدید جهت افزایش محدودیت ها را به دنبال خواهد داشت.

سرمست با انتقاد از بی تفاوتی برخی از مردم و مسئولین به مخاطرات شیوع ویروس کرونا در جامعه، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با جدیت در اجرای دستور العمل های پیشگیری از ابتلا به بیماری و نیز شیوع ویروس در دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر جدی بودن خطر افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان، ادامه داد: در صورت ادامه روند صعودی شیوع کرونا در قم افزایش محدودیت ها در تمام سطوح در استان اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان با تقدیر از هیئات مهم و بزرگ استان در اجرای شیوه نامه های بهداشتی در دهه اول ماه محرم، تصریح کرد: نقش طلاب و گروه های جهادی در موج اول و دوم ویروس کرونا بخوبی مشهود است و لازم است تا این مجاهدت ها و ظرفیت و توصیه های بزرگان و علما در این راستا ادامه یابد.

استاندار قم با اشاره به اینکه در حال حاضر نیازمند سیاست های بازدارنده و اتخاذ محدودیت ها هستیم، خاطر نشان کرد: در کنار تعطیلی مدارس ضروری است تا در مورد مراکز تجمع افراد دستور العمل های لازم اجرا شود تا از انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه جلوگیری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha