در بیمارستان های فارس؛ ۲۴۳ بیمار کرونایی در وضعیت وخیم / به پویش «یلدای_مجازی_یلدای_ماندگار» بپیوندیم!

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید روح الله حسینی» با اعلام آخرین آمار مربوط به کروناویروس تا امروز بیست و هفتم آذر، از افزایش آمار نمونه گیری های مربوط به شناسایی این بیماری به ۵۳۳ هزار و دو مورد از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ در استان فارس خبر داد.

او بیماران مثبت قطعی شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون را ۱۵۷ هزار و ۹۸۳ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۱۵۱ هزار و ۷۵۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به بستری ۸۸۸ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۲۴۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

او همچنین با ابراز تاسف از جان باختن ۲۰ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به دو هزار و ۸۸۹ نفر در استان فارس رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه از مردم خواست تا آیین شب یلدا را در خانه بمانند و با جدی گرفتن و رعایت پروتکل های بهداشتی، این مناسبت را با پیوستن به پویش «#یلدای_مجازی_یلدای_ماندگار» به صورت مجازی برگزار کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha