کد خبر: دریافت-بذرهایی-ناشناس-از-چین-توسط-برخی
۶ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۰۲
دریافت بذرهایی ناشناس از چین توسط برخی مردم آمریکا!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از INSIDER، مردم آمریكا بسته‌های جواهرات را كه در واقع حاوی بذرهایی ناشناس از چین است دریافت كرده‌اند. شماری از مردم در سراسر کشور بسته‌های جواهرات ناخواسته‌ای دریافت کرده‌اند که در واقع حاوی بذرهایی ناشناس از چین بود. به گفته FOX 13، ساکنان یوتا بعد از دریافت بسته‌های کوچک با نوشته‌های چینی که بسته‌ها را حاوی جواهرات نشان می‌داد، به این خبرگزاری خبر دادند. وزارت زراعت و خدمات مصرفی ویرجینیا نیز جمعه بیانیه‌ای اعلام كرد كه برخی از ساكنان چندین بسته حاوی دانه‌هایی كه به نظر می‌رسد از چین آمده، دریافت کردند و آن‌ها نیز از این موضوع آگاه بودند. لوری کوللی از یوتا به FOX گفت: من بسته را باز کردم و در آن دانه قرار داشت.

بذرهایی که نه تنها جواهر نیستند، بلکه ممکن است خطرناک باشند!

کولی به کانال گفت که او روز سه شنبه این بسته‌ها را پیدا کرد. بدیهی است که بذرها، جواهر نیستند! بذرهایی ناشناس از چین فاکس 13 تأیید کرد که وزارت کشاورزی و غذای یوتا احتمالاً با هماهنگی گمرک و حفاظت از مرزها در این باره تحقیق می‌کند. VDACS با توجه به اینکه هنوز ماهیت بذرها را مشخص نکرده‌اند، هشدار داد که ممکن است گونه‌های تهاجمی گیاهی باشند. VDACS از گیرندگان خواسته است که بذرهای ناخواسته را نکارند و آن‌ها را به دفتر خدمات صنعت گیاهان گزارش دهند.

در حالی که طبیعت دانه‌ها منتظر بررسی‌های بیشتر است، خطر بروز گونه‌های مهاجم به طور بالقوه می‌تواند تهدید بزرگی را ایجاد کند.

مطالعه‌ای در سال 2016 توسط مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم به بررسی تاثیر حشرات تهاجمی و حمل کننده عوامل بیماری‌زا در جهان پرداخت و نشان داد که آن‌ها می‌توانند تهدید چند میلیارد دلاری برای کشاورزی در سراسر جهان باشند.

 

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha