کد خبر: درگذشت-احمد-پور-مخبر-بازیگر-کمدین
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
«احمد پور مخبر» بازیگر سریال های عطاران درگذشت

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، کمتر بازیگری را سراغ داریم که در سن 65 سالگی وارد عرصه بازیگری شود و این همه کارنامه موفقی داشته باشد!

احمد پور مخبر جزو معدود بازیگرانی است که در سن حدود70 سالگی عکسش روی بیلبردهای شهر رفته است! صدای خوب، طنازی، بیان خاص دیالوگ ها و شیرینی بازیهایش باعث شد در مقطعی  حضور او در فیلم های کمدی زیاد باشد.

احمد پور مخبر سال ١٣١٨ در محله گلوبندک تهران در خانواده ای تفرشی بدنیا آمد. او قبل از ورود به دنیای بازیگری، بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

پور مخبر اولین بار در سال ۱۳۷۵ و در چند سکانس کوتاه برای مجید مجیدی در فیلم «بچه های آسمان» بازی کرد.  اما عهده شهرت او برای همکاری با رضا عطاران بود. سال 1384 با سریال «متهم گریخت»، عطاران او را به عنوان  یک بازیگر جدید به دینای بازیگری معرفی کرد.

دو سال بعد درسریال دیگر عطاران با عنوان «ترش و شیرین» نقش آفرینی کرد و پس از آن در فیلم های مختلف کمدی به ایفای نقش پرداخت.

از فیلم ها و سریال هایی که احمد پور مخبر بازی کرده می توان به : بزنگاه، راه در رو، همسایه ها،  زن‌ها فرشته‌اند، دایناسور، خروس جنگی، توفیق اجباری، کیش و مات، سلام بر عشق، به روح پدرم، کنسرت روی آب و... اشاره کرد.

او چند سالی بود به علت کسالت در کاری بازی نمی کرد و بیشتر در محافل و جشن های هنری حضور می داشت. احمد پور مخبر در ٣٠ تير ١٣٩٩ در سن ۸۰ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha