کد خبر: درمان-کودکان-ناشنوای-سیستان-و-بلوچستا
۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۹:۲۱

به گزارش گروه بهداشت و درمان طبنا(خبرگزاری سلامت)، به دنبال اعزام یک گروه جهادی شامل پزشکان و متخصصین حوزه کاشت حلزون شنوایی و تعدادی از ادیولوژیست‌های متخصص شنوایی شناسی در تیر ماه سال جاری به ایرانشهر و انجام امور تشخیصی برای 220 نفر از کودکان مبتلا به عارضه ناشنوایی، عملیات تکمیلی درمانی کودکان که نیازمند کاشت حلزون شنوایی هستند از 23 آذر ماه آغاز شد.

دکتر محمد اجللوئیان، مدیرعامل این گروه جهادی گفت: در برنامه جهادی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر صورت پذیرفت، تعداد 61 کودک ناشنوای نیازمند کاشت حلزون شنوایی شناسایی شده که عملیات تکمیلی و درمانی این عزیزان در قالب 10 گروه 6 نفره با همراهی و مشارکت تخصصی و علمی مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی از نیمه دوم آذر ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: گروه نخست این بیماران بهمراه خانواده‌های خود در روز شنبه 23 آذر ماه سال جاری وارد شهر مشهد شده و با همکاری آستان قدس رضوی در اقامتگاه این مجموعه اسکان داده شده تا با برنامه ریزی این بنیاد مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی طی 3 روز متوالی امور درمانی آنها انجام شود.

وی اظهار داشت: مراحل اولیه امور درمانی این بیماران در بهمن ماه سال جاری پایان یافته و مرحله دوم نیز بالفاصله آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha