کد خبر: درمانگاه-تخصصی-دندانپزشکی-ایران-افتت
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۲
درمانگاه تخصصی دندانپزشکی ایران افتتاح شد

به گزارش  گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در آیین افتتاحیه درمانگاه تخصصی دندانپزشکی ایران، اظهار کرد: شاید مرسوم باشد، افتتاحیه ها در اعیاد انجام شود اما باور ما این است که افتتاح مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و بهداشتی در هر موقعیتی دیر است و باید تلاش کرد که این خدمات به سرعت در دسترس مردم قرار گیرد.

وی افزود:  امیدوارم در این ایام ارزشمند محرم از نگاه ایثارگرانه امام حسین (ع) و یارانش در راه ارائه خدمت با کیفیت به مردم بیش از پیش درس بگیریم.

دکتر کوهپایه زاده با بیان اینکه از ویژگی های درمانگاه تخصصی دندانپزشکی ایران ارائه خدمت به بیماران خاص است، گفت: برخی بیماران خاص در سطح شهر برای یک خدمت کوچک دندانپزشکی مشکل دارند و ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای پاسخگویی اجتماعی خود را موظف دانستیم، به نیاز این بخش از جامعه پاسخ بدهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین گفت: در شش ماه آینده ظرفیت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم جنوب تهران در بیمارستان فیروزآبادی مهیا خواهیم کرد و این فرصت خوبی برای ارائه خدمات دندانپزشکی در یک بیمارستان جنرال و در منطقه ای است که از این جهت کمبود وجود دارد.

بنابر این گزارش دکتر مهدی مقتدایی؛ معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: بعد از یک سال تلاش جدی همکاران و حمایت های رییس دانشگاه ساختار دانشکده دندانپزشکی در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران شکل گرفت و از امروز نیز فعالیت درمانگاه تخصصی این دانشکده با ظرفیت ۳۶ یونیت شروع می شود.

وی با بیان اینکه مجوز پذیرش بیست دانشجوی انتقالی از مهر ماه سال جاری گرفته شده، افزود: یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در ماه های اخیر، آماده شدن ساختمان جمال زاده بود که بتواند به عنوان درمانگاه تخصصی دندانپزشکی فعالیت کند که این کار در مدت چهار ماه انجام شد.

دکتر مقتدایی گفت: در درمانگاه تخصصی دندانپزشکی ایران علاوه بر مردم عادی، به بیماران خاص و در شرایط فعلی به بیماران کرونایی خدمات ویژه دندانپزشکی ارائه می شود.

وی افزود: در شش ماه گذشته از طریق فراخوان به صورت حق التدریس و قراردادی بیش از ۲۰ نفر از دندانپزشکان به عنوان هیات علمی جذب شده اند که هم کار آموزشی و هم کار درمانی انجام می دهند.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان از راه اندازی کلینک تخصصی دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآیادی خبر داد و گفت:  با جابجایی خدمات فعلی بیمارستان فیروزآبادی به ساختمان جدید، ساختمان قبلی پس از بازسازی برای راه اندازی کلینیک دندانپزشکی با بیش از یک صد یونیت آماده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha