کد خبر: درخواست-دانشگاه-علوم-پزشکی-ایلام-از-هل
۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به استمداد دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمعیت هلال احمر مبنی بر کمک به بیماران مبتلا به کووید 19، گفت: بر این اساس جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت، رئیس سازمان داوطلبان، معاون عملیات سازمان سازمان امدادونجات و مدیران عامل جمعیت هلال‌احمر استان‌های ایلام و کردستان برگزار شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در این جلسه نحوه همکاری‌ها برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی ایلام به منظور کاهش تراکم در بیمارستان های این استان، بررسی شد، بیان کرد: در آینده ای نزدیک مجموعه‌ای با ظرفیت پذیرش 40 بیمار در استان ایلام ایجاد و پزشکان، پرستان، بهیاران و نیروهای خدماتی و امدادی داوطلب برای استقرار و ارائه خدمت در این مرکز فراخوانده می‌شوند.

 وی افزود: همه تیم‌های معاونت‌های بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر سراسر کشور به حالت آماده‌باش درآمدند تا در صورت نیاز بخش‌های ویژه ای، ایجاد و در بیمارستان‌های صحرایی برای کمک به مردم مستقر شوند.

به گفته قوسیان مقدم، سازمان داوطلبان و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر این عملیات را در استان ایلام انجام خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha