کد خبر: درخشش-حسن-جوری-در-جشنواره-مسابقات-جها
۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵
درخشش "حسن جوری" در جشنواره مسابقات جهانی عکاسی روسیه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان لاهیجان، « حسن جوری »عکاس فعال سینمای جوان لاهیجان در مسابقات جهانی عکاسی روسیه "35 AWARDS Russia " با اثری با عنوان : شهر شبهای رنگی موفق به کسب گواهی افتخار آثاربرگزیده مسابقات سالانه در بخش نقاشی نور (مربوط به بهترین عکاسان تاپ سیزده درصد ) از بین 3391 عکاس از مجموع آثار 6517 عکس از 117کشور و 1229 شهر را کسب نمود. لوکیشن این اثر برج ساعت شهرداری رشت بهمراه آذین عید مبعث است . از این عکاس فعال دفتر لاهیجان دو اثر دیگر هم در این جشنواره جهانی حضور داشت.

قابل ذکر است که حسن جوری متولد بهمن 1368 شهر رشت و از اعضای فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان فعالیت هنری خود را در زمینه عکاسی بصورت حرفه ای از سال هشتاد و شش آغاز نمود.

از جمله فعالیت های هنری وی می توان به : مدیریت باشگاه عکس فرهنگسرای گردشگری کشور،عضویت در انجمن عکاسان ایران – تدریس رشته های عکاسی و فتوشاپ ،دبیر و برگزارکننده ( نمایشگاه ملی ) سی عکاس ایران ،برپایی 15 نمایشگاه عکس انفرادی و 14 نمایشگاه عکس گروهی ،حضور و کسب رتبه اول تا سوم در 19 جشنواره استانی و ملی و بین المللی و طراحی نقشه گردشگری دو بعدی مصور دو زبانه در دفتر ? حسن جوری اخیرا با با دو اثر جز نفرات اول تا سوم بخش " ایران ما " در هجدهمین نمایشگاه جشن تصویر سال حضور داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha