کد خبر: درجهت-مهار-کرونا-مرز-مهران-بسته-می-شود
۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد نوذری از بسته شدن مرز مهران از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در جهت مهار و کنترل بیماری کرونا مرز مسافرتی مهران از صبح روز سه شنبه ۵ اسفند ماه  بسته می شود.

وی در ادامه با اشاره به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق گفت: در این راستا مرز مسافرتی مهران بسته می شود اما مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است.

نوذری وضعیت کرونا در استان را به شدت نگران کننده اعلام کرد و هشدار داد: با توجه به وضعیت وخیم کرونا در استان های همسایه به ویژه خوزستان و کشور عراق اگر مراقبت نکنیم به زودی ایلام نیز به کانون بحران کرونا مبدل خواهد شد.

وی از مردم استان به ویژه از مناطق همرز با کشور عراق و استان های همسایه تقاضا کرد به شدت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که مدیران کرونا را بایست قبل از وقوع بحران انجام داد، تاکید کرد: تمام تلاش و تمرکز خود را برای جلوگیری از شعله ور شدن ویروس مرگبار در استان خواهیم کرد که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha