کد خبر: داوطلبان-سلامت؛امدادرسانان-گمنام-حو
۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛  در این پیام آمده است:
پنجم دسامبر مصادف با ۱۴ آذر  که به عنوان روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است،  فرصتی مناسب برای تجلیل از خدمات ارزنده داوطلبان حوزه سلامت است که بدون هیچ چشمداشتی برای امدادرسانی به مردم  تلاش می کنند.
بی تردید، فعالیت های داوطلبانه در همه اعصار، تاثیر شگرفی بر توسعه پایدار جوامع بشری داشته است و در عصر حاضر نیز  با توجه به محدودیت های موجود در  دستگاههای اجرایی به ویژه دستگاههای متولی سلامت، نقش و مشارکت  خیرین سلامت و استفاده از ظرفیت های داوطلبان  در ارتقای سلامت جامعه و دستیابی به اهداف نظام سلامت بسیار اثر گذار خواهد بود.
در ایام  همه گیری کرونا در کشور به ویژه در استان گیلان به عنوان دومین استان درگیر کرونا، داوطلبان گمنام حوزه سلامت به یاری مدافعان سلامت شتافتند و با کمک های  انساندوستانه در تامین تجهیزات و نیروی انسانی، صحنه های حماسی  خلق کردند که بسیار قابل تحسین  است.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی داوطلب،   از زحمات و کمک های نوعدوستانه  رابطین سلامت محلات، سفیران سلامت خانواده ها، خیرین سلامت و سازمانهای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha