کد خبر: داورزنی-شرکت‌های-گازی-و-پتروشیمی-بوش
۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۱۴
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر محمدرضا داورزنی در نشست مجمع انتخاباتی هیات والیبال بابیان اینکه زیرساخت‌ها نسبت به سال‌های اخیر در استان بوشهر پیشرفت خوبی داشته گفت: بوشهر سابقه طولانی در ورزش دارد و امروزه شاهد پیشرفت خیلی خوبی به لحاظ زیرساخت در این استان هستیم گرچه هنوز کمبودهای وجود دارد ولی زمینه رشد و پیشرفت هموار است.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن آرزوی موفقیت برای رؤسای قدیم و جدید هیات والیبال استان بوشهر، گریزی به مشکلات این هیات ها خصوصاً در بحث مالی زد و دراین‌باره اضافه کرد: به لحاظ قانونی ادارات کل مجوز پرداخت هزینه‌های مالی را ندارند و اگر هم این کار را انجام دهند مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه افزود: بوشهر دارای پتانسیل غنی است و انتظار داریم شرکت‌های گازی و پتروشیمی وارد کار شوند و حمایت کنند، همان‌طور که در سایر نقاط کشور شرکت‌های خصوصی در لیگ تیم داری می‌کنند.

داورزنی با تأکید بر اینکه امروزه شاهد حضور بازیکنان مستعد و خوبی در این رشته ورزشی هستیم بیان داشت: ثمره حضور موفق تیم‌های والیبال بزرگسالان و تیم‌های پایه در سطح آسیا و جهان برگرفته از استعدادهای فراوانی است که در کشور وجود دارد تا ایران امروز به‌عنوان یک‌قطب در والیبال جهان معرفی شود.

وی ادامه داد: نمی‌توان از نقش هیات ها در کشور که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند گذشت و امیدواریم استان بوشهر بتواند از این مهم استفاده کند و شاهد پیشرفت در این رشته باشد.

داورزنی بابیان اینکه نگاهی جنسیتی به والیبال نداشته‌ایم، در خصوص حضور بانوان در این رشته هم اضافه کرد: تمام تلاشمان را برای رشد والیبال در بین بانوان انجام می‌دهیم و اقداماتی ازجمله تخفیف به باشگاه‌ها صورت گرفته و با انتخاب این منابع یک استراتژی جدید برای آن‌ها تعریف کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: هدف‌گذاری ما برای بانوان حضور در جمع چهار تیم برتر قاره است که در حال حاضر تا رده ششم حضور داریم و همچون آقایان ما نگاه ویژه‌ای به بانوان خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با تأکید بر پیشرفت در این رشته افزود: ما در قبال همه بازیکنان ایرانی مسؤولیم و می‌بایست این فرصت از طریق برگزاری مسابقات فراهم شود تا شاهد شکوفایی استعدادها باشیم.

وی ادامه داد: در بحث آموزش خصوصاً در داوری کلاس‌های زیادی برگزار کرده‌ایم و از دپارتمان خواسته‌ایم که روابط تنگاتنگی با هیات ها از طریق فضای مجازی برقرار کند.

داورزنی در قسمت‌های پایانی صحبت خود خواهان پیشرفت در این رشته در استان بوشهر شد و در این خصوص بیان کرد: من از رئیس جدید هیات والیبال بوشهر انتظار دارم که تمام تلاش خود را در راستای ارتقا سطح والیبال استان همچون داوری‌ها انجام دهد و بتوانند از پتانسیل استان در بحث مالی استفاده کند.

وی صحبت‌های خود را با رشته والیبال ساحلی به پایان برد و در این زمینه گفت: ما در بحث رشته ساحلی با توجه به موقعیت استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به این منطقه خواهیم داشت که رقابت‌های بین‌المللی را در این استان برگزار کنیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود آمادگی این راداریم که از این پتانسیل استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha