کد خبر: دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-در-زمینه-مدیری
۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر شاپور بدیعی در نشست ستاد کرونا تصریح کرد:در بازدیدهایی که از سوی مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از مراکز درمانی ریفرال کرونا نیز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون شده است؛ نحوه مدیریت و ارائه خدمات به بیماران مطلوب ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی در یک راستا انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی خدمات رسانی به هیچ یک از گروه ها دچار نقصان نمی شود خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی در حال حاضر در اورژانس عدالتیان تنها بیماران کرونایی و مسمومین پذیرش می شوند و بخش داخلی بیمارستان امام رضا نیز با ۱۳۰ تخت بستری پس از آماده سازی و تامین نیروی انسانی به بخش بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص خواهد یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیمارستان شریعتی همچنان به طور کامل به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و به این دسته از بیماران خدمات رسانی دارد.

دکتر بدیعی گفت: در راستای گسترش خدمات رسانی به افراد مشکوک به کرونا، آزمایشگاه کرونا بیمارستان قائم(عج) نیز در حال آماده سازی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی عملیات ساختمانی بیمارستان شهید هاشمی نژاد به زودی به اتمام می رسد اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ضمن گسترش خدمات رسانی به بیماران، از بار مراجعه به مراکز درمانی امام رضا(ع) و قائم(عج) نیز کاسته می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرای برنامه نظام ارجاع برای بیماران مشکوک به کووید-۱۹ و حاد تنفسی را موثر در کاهش بار مراجعه به بیمارستان ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مراکز خدمات جامع سلامت به عنوان سطح یک برنامه نظام ارجاع در بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا به شمار می رود و در صورت نیاز بیماران به سطوح دو و سه ارجاع داده می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha