کد خبر: دانشجویان-ایالت-میشیگان-به-دلیل-افزای
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
دانشجویان ایالت میشیگان به دلیل افزایش COVID-19 باید قرطینه شوند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از ABC News، از همه دانشجویان محلی دانشگاه ایالتی میشیگان خواسته شده است که بلافاصله طی دو هفته آینده خود را قرنطینه کنند تا رشد بسیار زیاد موارد COVID-19 را مهار کنند، مقامات بهداشت شهرستان بسیار غمگین هستند. طبق گزارش اداره بهداشت شهرستان اینگهام، حداقل 342 نفر از افراد وابسته به مدرسه East Lansing از 24 آگوست آزمایش ویروس کرونای‌شان مثبت بوده است. مقامات گفتند که در سه هفته قبل، فقط 23 مورد مثبت وجود داشته است. آن‌ها افزودند که پرونده‌ها پس از بازگشت هزاران دانشجو برای ترم پاییز به منطقه شروع به افزایش کرد. وزارت بهداشت آمریکا گفت: حداقل یک سوم از افرادی که آزمایش مثبت داشتند اخیراً در مهمانی‌ها یا گردهمایی‌های اجتماعی شرکت کرده‌اند. لیندا اس. ویل، مسئول بهداشت شهرستان اینگهام، در بیانیه‌ای که روز شنبه صادر شد، گفت: این وضعیت اضطراری است. رشد بسیار زیاد موارد COVID-19 باید متوقف شود. من نگران سلامتی و ایمنی جامعه MSU هستم و از همه مهم‌تر، من به طور جدی نگرانم که انتقال بدون کنترل به صورت محلی بر سلامتی و ایمنی همه ساکنان شهرستان اینگهام تأثیر بگذارد. وی افزود: اگر ما بلافاصله سرعت گسترش COVID-19 را کاهش ندهیم، برای ماه‌های آینده با عواقب آن در سراسر شهرستان روبرو خواهیم شد. تا ساعت 11:59 شب در تاریخ 26 سپتامبر به دانشجویان توصیه می‌شود که فقط در کلاس‌های حضوری، آزمایشگاه‌ها و آموزش‌های ورزشی شرکت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای کار و غذا، دارو، مراقبت‌های پزشکی یا سایر وسایل ضروری که از طریق تحویل از راه دور در دسترس نیستند، دانشگاه را ترک کنند.

محدودیت‌های شدیدتری ممکن است برای COVID-19 لحاظ شوند!

این توصیه یک دستور اضطراری نیست، اگرچه بخش بهداشت هشدار داد که در صورت عدم رعایت دانش آموزان و شکستن چرخه انتقال COVID-19 محدودیت‌های شدیدتر و اجباری بیشتری اعمال  خواهند شد. COVID-19 در دانشگاه‌ها دانشگاه پشت از این توصیه پشتیبانی کرد. در این بیانیه، دیوید ویسمانتل پزشک ایالت میشیگان گفت که قرنطینه یک ابزار دیگر است که به آن‌ها کمک می‌کند از شیوع ویروس جلوگیری کنند. شهردار شرق لنزینگ، آرون استیونز نیز از توصیه‌های بخش بهداشت ابراز حمایت کرد. وی در بیانیه‌ای گفت: در حالی كه می‌دانیم بسیاری از دانشجویان كارهای درستی را در برابر COVID-19 انجام می‌دهند، اما هنوز شاهد گردهمایی‌های اجتماعی بسیار زیادی در جامعه خارج از دانشگاه هستیم، جایی كه افراد بدون پوشیدن ماسک در نزدیک هم بوده و با هم تماس دارند. ایالت میشیگان کلاس‌های حضوری را برای پاییز محدود کرده و تعداد دانشجویان ساکن در دانشگاه را محدود کرده است. طبق گزارش لنسینگ ایالت ژورنال، حدود 1200 دانشجو در آپارتمان‌های دانشگاه و زیر 2000 نفر در خوابگاه زندگی می‌کنند. تعداد نامشخصی از دانشجویان در محوطه دانشگاه در این منطقه زندگی می‌کنند. این دانشگاه تقریباً 50،000 دانش آموز دارد. در ماه ژوئیه، بعد از مثبت شدن آزمایش دو عضو هیات فوتبال و یک دانشجو-ورزشکار برای COVID-19، همه اعضای تیم فوتبال دانشگاه مجبور به قرنطینه شدند.

دانشگاه ایلینوی در حال حاضر تحت محاصره مشابهی است، زیرا تلاش می‌کند افزایش اخیر پرونده‌ها را مهار کند.

از 16 سپتامبر، به دانشجویان مقطع کارشناسی توصیه می‌شود که محل زندگی خود را فقط برای فعالیت‌های ضروری، مانند تهیه غذا، کار یا انجام آزمایشات COVID-19 اجباری ترک کنند و از جمع شدن در گروه اجتناب کنند.

   

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha