کد خبر: خرید-تضمینی-و-بسته-بندی-مدرن-دغدغه‌ای
۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،ابراهیم  رضایی درباره وضعیت خرمای دشتستان،گفت: برای ساماندهی بازار خرما دشتستان الزامی است که نرخ خرید تضمینی خرما به نوعی تعیین شود که برای تولید کننده صرفه اقتصادی داشته باشد نه اینکه نرخ خرید تضمینی خرما پایین تر از  قیمت تمام شده محصول تعیین شود.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار فروش خرما با کیفیت دشتستان مناسب نیست تصریح کرد:  برای صادرات بهینه  خرما دشتستان ما نیازمند بازاریابی هستیم  تا خرمای صادراتی دشتستان به بازارهای جهانی با نرخ منطقی صادر شود.

 رضایی  افزود: از دستگاه‌های مسئول و وزارت خارجه انتظار داریم که زمینه های صادرات  خرما به خارج کشور را مهیا کنند و این در حالی است که ما همچنین انتظار داریم، وزارت کشاورزی  بستر بسته بندی  خرما رابا تکنولوژی پیشرفته مهیاکند.

 وی ادامه داد: برای حضور موفق در بازار صادراتی خرما می بایست، این  محصول ناب با مدرن ترین بسته بندی در مسیر صادرات قرار بگیرد تا بتوان محصول را با قیمت مناسب در بازار جهانی  بفروش رساند.

 نماینده مردم دشتستان در  مجلس تصریح کرد: فرهنگ  سازی  در مصرف  روزانه خرمابه  عنوان کالای استراتژیک  مدنظر قرار بگیرد تا بتوان علاوه بر افزایش مصرف محصول خرما در داخل، مازاد تولید را نیز  را بارعایت  محورهای استاندارد، تولید و روانه  بازارهای بین المللی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه خرید تضمینی مناسب و بسته بندی مدرن دغدغه‌ای اساسی کشاورزان دشتستان است یادآورشد: برای صادرات بهینه خرما دشتستان مانیازمند بازاریابی هستیم تا خرمای صادراتی دشتستان به بازارهای جهانی صادر شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha