کد خبر: خروج-همه-شهرهای-آذربایجان-غربی-از-حالت
۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۶
خروج همه شهرهای آذربایجان غربی از حالت قرمز

جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سلامت در آذربایجان غربی با اشاره به همکاری مردم استان در رعایت محدودیت های کرونایی در سه هفته اخیر اظهار داشت:  بعد از این محدودیتها، بستری‌شدگان کرونایی در در شهرهای مختلف استان، به ۴۰ درصد کاهش یافت.

 وی بیان کرد: بیشترین رقم بستری های مربوط به کرونا در آذربایجان غربی، هزار و 708 نفر ثبت شده بود که این رقم در حال حاضر به رقم حدود هزار نفر سقوط کرده است.

وی با تاکید بر لزوم ادامه همراهی مردم افزود: این مشارکت و همراهی بایستی ادامه داشته باشد تا دوباره به وضعیت قرمز برنگردیم .

وی با بیان اینکه اگر حساسیت مردم کاهش یابد و باعادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها، شروع مشکلات مجدد برای شهروندان را خواهیم داشت، افزود: اگر حضور جدی مردم در ادامه رعایت ها را داشته باشیم، ممکن است به وضعیت زرد و یا حتی سفید تبدیل بشویم.

آقازاده ادامه داد: در صورت برگشت دوباره وضعیت قرمز، ناچار به اعمال محدودیت های خاص و تعطیلی ها خواهیم بود که آن باعث بروز مشکلات عدیده اجتماعی و اداری و اقتصادی برای خانواده ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزای سلامت، از آغاز شیوع بیماری کرونا، ۹۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به این بیماری مبتلا شده و بیش از سه هزار نفر نیز جان خود را در شهرهای این استان از دست داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha